Přihlášení

Automatické opravování chybných zásilek od 1.10. 2021

Září je v plném proudu a tím se blíží i hlavní sezóna pro e-commerce a dopravce. Abychom zvládli největší objem zásilek v roce, budeme automaticky opravovat všechny chybné zásilky. Co přesně se změní a kde se dělají nejčastější chyby se dozvíte v článku.

Jak se vyhnout chybným zásilkám a neřešit je

To nejlepší, co můžete u chybných zásilek udělat, je žádné nemít. Snadno se to řekne, hůře dělá. Podstatná část chyb proudí z nedodržování parametrů dopravců a chybách v adrese.

Doporučujeme projít dopravce, které používáte pro dopravu zásilek do Evropy, a nastudovat si jejich parametry. Všechny podstatné informace najdete vždy v ceníku dané země. Ceník Pošty bez hranic.

Nezapomeňte, že dopravci čas od času své parametry upravují. Níže najdete změny, o kterých jsme Vás informovali tento rok:

Jaké jsou nejčastější chyby u zásilek

Co se nemění, jsou typy chyb u zásilek. Mezi ty nejčastější patří:

  • Nevyplněná část adresy (číslo popisné, PSČ, county v Rumunsku)
  • Špatné PSČ (jiný, než požadovaný počet čísel)
  • Špatné formátování adresy (např. ulice a čp bez mezery “Hlavní10”)
  • Překročení maximální hmotnosti
  • Překročení maximální dobírky
  • Překročení maximální hodnoty pojištění
  • a další…

Výše poplatku se nemění

Poplatek zůstává na 10 Kč za zásilku. To nám pomůže pokrýt náklady, které vznikají při manuálním zpracování a opravě údajů u zásilky.

Nic se nemění ani na tom, že klientům Pošty bez hranic přijde formulář pro opravu zásilky a mohou zásilku opravit ještě před manuální opravou pracovníkem Pošty bez hranic. V takovém případě poplatek neúčutujeme.

Zároveň platí, že opravujeme pouze ty zásilky, které upravit lze. Pokud k zásilce potřebujeme doplnit další údaje, vždy kontaktujeme odesílatele zásilky.