vratky? ŽÁDNÝ PROBLÉM!

Zpětná logistika

Reklamace i vrácené zboží ze zahraničí i z Česka doručíme od zákazníka zpět do vašeho skladu. Nabízíme komplexní řešení zpětné logistiky pro váš e-shop.   

Zvyšte důvěryhodnost svého e-shopu​

Nabídněte jednoduché řešení vrácení zboží, které bude cenově dostupné a pohodlné pro zákazníka i pro Váš e-shop.

Mějte lokální adresu​ v každém státě

Zákazník může vrátit zboží vybraným dopravcem za místní běžné ceny poštovného na adresu, kterou vám poskytneme.

Zásilky z celé Evropy na jednom místě​​

Všechny zpětné zásilky včetně těch, které si zákazník nepřevzal, svážíme na naše centrální depo do České republiky.

Jednoduše zpět k vám do skladu​

Všechny zpětné i nepřevzaté zásilky Vám pošleme nebo přivezeme na Váš sklad v době, kterou si sami určíte a nastavíte.

Rozlišujte mezi zpětnou a nepřevzatou zásilkou

Zpětné zásilky

Pokud si zákazník zásilku převezme a následně se ji rozhodne vrátit nebo reklamovat, jedná se o zpětnou zásilku. My zajistíme přepravu takové zásilky od zákazníka až k vám do vašeho skladu. Můžete si vybrat z několika možností vrácení.

Nepřevzaté zásilky

Nepřevzatá zásilka se k adresátovi vůbec nedostala. Pokud si zákazník nepřevezme zásilku, je vrácena automaticky přepravcem na naše centrální depo. Cena za nepřevzatou zásilku se liší podle přepravce a najdete ji v ceníku každého státu.

Komplexní zpětná logistika s Poštou bez hranic

Máme řešení pro každý e-shop i každého zákazníka. Stačí si vybrat způsob vrácení, který vám bude vyhovovat. 

Zpětná adresa

Ve většině států EU máme zpětnou adresu, na kterou může zákazník poslat zásilku zpět a to za cenu lokálního přepravce. My ji poté přepravíme na naše depo do České republiky.

platíte pouze cenu za zpracování zásilky

Zpětný štítek

Dejte zákazníkovi rychlou možnost, jak vrátit zboží. Zpětný štítek jednoduše nalepí na krabici a zanese na výdejní místo nebo vloží do boxu a zásilka bude doručena přímo na naše depo.

cena zahrnuje dopravu i zpracování zásilky 

Zpětný svoz z adresy

Objednejte kurýra, který zásilku sveze přímo z adresy zákazníka. Vzhledem k vyšším cenám je tato služba vhodná pro hodnotné nebo rozměrnější zásilky.

cena je dostupná v klientském účtu

Vygenerujte pro své zákazníky zpětné štítky

Dejte Vašim zákazníkům k dispozici zpětné štítky od některého z těchto dopravců a zjednodušte proces vrácení zásilky. Chcete-li nabízet svoje produkty na marketplace jako je Amazon, Kaufland nebo Allegro, zpětné štítky jsou nezbytností pro úspěšný prodej.   

Dejte zákazníkům pro vrácení zásilky k dispozici jedno z více než 100 000 výdejních míst

Kolik stojí zpětná logistika?

Zpětnou logistiku můžete mít za lepší ceny, pokud s námi posíláte každý měsíc více než 300 zásilek do kteréhokoliv státu. Ještě jste s Poštou bez hranic neposlali ani jeden balík? Nevadí, nic nebrání tomu začít využívat zpětnou logistiku za ceny Standard. 

Benefit

pro klienty, kteří s námi posílají více než 300 zásilek měsíčně
od 29 Kč za zpětnou zásilku
  • zpětná adresa | zpětný štítek
  • Chech_republic@2x 29 Kč | 74 Kč
  • Germany@2x 65 Kč | 164 Kč
  • poland@2x 39 Kč | 105 Kč
  • Croatia@2x 39 Kč | 84 Kč
  • Greece@2x 49 Kč | 94 Kč
  • Bulgaria@2x 39 Kč | 84 Kč
  • Austria@2x 39 Kč | 144 Kč
  • France-3@2x 39 Kč | 239 Kč
  • Hungary-3@2x 39 Kč | 144 Kč
Výhodné

Standard

pro ty, kteří nezasílají 300 zásilek měsíčně​
od 45 Kč za zpětnou zásilku
  • zpětná adresa | zpětný štítek
  • Chech_republic@2x 45 Kč | 90 Kč
  • Germany@2x 79 Kč | 178 Kč
  • poland@2x 65 Kč | 125 Kč
  • Croatia@2x 104 Kč | 59 Kč
  • Greece@2x 79 Kč | 124 Kč
  • Bulgaria@2x 59 Kč | 104 Kč
  • Austria@2x 59 Kč | 164 Kč
  • France-3@2x 59 Kč | 259 Kč
  • Hungary-3@2x 59 Kč | 164 Kč

Spravujte vše přehledně v klientském účtu

Máte-li náš klientský účet, sekci Zpětné logistiky máte automaticky dostupnou a můžete ji začít využívat hned. Pokud jste u nás noví, zaregistrujte se zdarma a dejte svým zákazníkům možnost jednoduše vrátit zásilku.

Kompletní ceník zpětné logistiky

Ceny zpětné logistiky jsou vázány na objem zásilek, které posíláte měsíčně s Poštou bez hranic do všech států EU. 

Pokud pošlete v kalendářním měsíci 300 a více zásilek, následující měsíc máte všechny zpětné zásilky za ceny tarifu Benefit. Jestliže hranici 300 zásilek nepřekročíte, bude Vám účtována cena za tarif Standard. 

uvedené ceny jsou bez DPH

Zpětná adresa Benefit tarifStandard tarif
Česká republika29 Kč45 Kč
Rakousko39 Kč59 Kč
Bulharsko39 Kč59 Kč
Francie 39 Kč59 Kč
Chorvatsko39 Kč59 Kč
Maďarsko 39 Kč59 Kč
Polsko39 Kč59 Kč
Rumunsko39 Kč59 Kč
Slovinsko 39 Kč59 Kč
Slovensko39 Kč59 Kč
Španělsko59 Kč79 Kč
Řecko49 Kč79 Kč
Itálie49 Kč79 Kč
Německo65 Kč79 Kč
Estonsko 69 Kč89 Kč
Litva69 Kč89 Kč
Lotyšsko69 Kč89 Kč

uvedené ceny jsou bez DPH

Stát DopravceBenefit tarif Standard tarif
Rakousko Rakouská pošta144 Kč164 Kč
Bulharsko BoxNow84 Kč104 Kč
NěmeckoDHL 164 Kč178 Kč
Francie (zásilka do 3 kg)Colissimo 239 Kč259 Kč
Francie (zásilka do 10 kg)Colissimo 359 Kč379 Kč
Řecko BoxNow94 Kč124 Kč
Chorvatsko BoxNow84 Kč104 Kč
PolskoPaczkomaty (InPost)99 Kč119 Kč
Maďarsko (zásilka do 20 kg)Maďarská Pošta144 Kč164 Kč
Maďarsko (zásilka do 30 kg)Maďarská Pošta309 Kč329 Kč

Cena zahrnuje dopravu zásilky na centrální depo Pošty bez hranic a zpracování zásilky.

uvedené ceny jsou bez DPH 

konsolidace zpětných zásilek před odesláním100 Kč€ 4
chybně označená zásilka (bez ID pro zpětnou logistiku)10 Kč€ 0,4
zásilka bez označení klienta50 Kč€ 2
osobní odběr na depu (Zlín, Praha, Těšín)150 Kč€ 6
zpracování zásilky zaslané na neaktuální zpětnou adresu*1500 Kč€ 60

* Seznam aktuálních zpětných adres je dostupný v Klientském účtu

Máte dotaz či nejasnost ohledně zpětné logsitiky?

Zpětná logistika (také označována jako reverzní logistika) se zabývá pohybem zboží, zpět k původnímu zdroji, v našem případě e-shopu, od něhož zákazník zboží zakoupil. Zahrnuje opačný tok informací v dodavatelském řetězci než je běžné.

Ano, dle legislativy musí mít zákazník možnost vrátit zboží, ve většině zemí však není podmínkou mít lokální adresu. Lokální zpětná adresa umožní eshopu vystupovat jako lokální prodejce a zvyšuje důvěryhodnost eshopu. Rovněž i možnost jednoduchého a levného vrácení zboží zvyšuje ochotu zákazníka nakoupit na eshopu opakovaně. 

K objednání svozu slouží klientský účet. Svoz je nutno objednat do 13:00 předcházejícího pracovního dne.

Zpětný svoz lze objednat pouze u zásilek, které byly doručovány prostřednictvím Pošty bez hranic. Údaje odesílatele se načítají automaticky a je možno je změnit pouze prostřednictvím e-mailu. 

Ano, tuto službu mohou využít firmy, které potřebují doručit zásilky od svých zahraničních partnerů či dodavatelů. V tomto případě vždy doporučujeme konzultaci vhodného způsobu pro zaslání zboží na obchod@postabezhrani.cz.

Seznam všech zpětných adres najdete v klientském účtu v sekci Podpora&Nápověda. Na některých zpětných adresách jsou přijímány zásilky pouze od konkrétních přepravců.  

Každou zpětnou zásilku je potřeba adresovat Poště bez hranic, respektive jejímu provozovateli společnosti FROGMAN s.r.o. a vždy připojit zpětné ID klienta, které najdete v klientském účtu. Zásilka pak bez komplikací dorazí na centrální depo Pošty bez hranic. Přesné znění zpětné adresy včetně příslušného ID klienta najdete v sekci Podpora&Napověda v klientském účtu.

Zásilky jsou označeny číslem a navedeny do systému. Následně se zobrazí v přehledu zpětných zásilek v klientském účtu.

Zpětné zásilky jsou odesílány nebo odváženy do skladu klienta v individuálně nastavené frekvenci (denně nebo po dosažení určitého počtu zásilek).  

 

Zásilky je možno vyzvednout také v centrálním depu ve Zlíně, případně v Praze či v Polsku. Adresy a provozní dobu našich dep najdete v sekci Kontakty.

U zpětných zásilek, které jsou doručovány na naše zpětné adresy,  nedokážeme poskytnout tracking. Takovou zásilku po doručení na naše depo zaevidujeme. Tracking zásilky máte k dispozici pouze u zásilek se zpětnými štítky nebo u nichž jste si objednali zpětný svoz z adresy. Všechny zpětné zásilky jsou dostupné v přehledu Zpětných zásilek v klientském účtu (již brzy).  

 

Pokud máte zájem o komplexní službu zpětné logistiky zahrnující například i evidenci obsahu zásilky, můžete se obrátit například na našeho partnera Expandeco.

 

Pro řadu států dáváme k dispozici zpětné štítky, které můžete jednoduše vygenerovat v klientském účtu. Zpětný štítek si může zákazník vytisknout sám a donést ho na výdejní místo nebo dát do výdejního boxu. Způsob zaslání se liší podle jednotlivých přepravců, návody si můžete stáhnout zde.    

 

Chcete s námi posílat balíky do Evropy?

Zaregistrujte se a získejte přístup do klientského účtu. Služba je určena pro firmy a e-shopy.

Kontaktujte nás

Ozveme se Vám co nejdříve nazpět

Máte v úmyslu posílat větší množství balíků a chtěli byste individuální ceny?  Potřebujete poradit, který dopravce je pro Vaše potřeby nejvhodnější? Napište nám. 

(*povinné pole)

Údaje uvedené ve formuláři budou zpracovány pouze za účelem vyřízení vašeho požadavku a to v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.