Jak to funguje

Děláme dopravu do zahraničí jednodušší. Jak přesně postupovat, když chcete zásilky posílat do zahraničí? Pokud chcete poslat pár zásilek, můžete je poslat za pár minut. Pokud chcete posílat tisíce zásilek každý měsíc/týden/den, oceníte pokročilé funkce i technickou podporu Pošty bez hranic. I proto Poštu bez hranic využívají značky jako Bonami, Footshop, Dedoles nebo 4camping. 

1. krok - Registrace

1. Registrujte si e-shop / firmu

Vše začíná registrací. Zaregistrujte si svůj účet a vytvořte firemní profil. Můžete do své firmy pozvat i více uživatelů a udělat jim práva na takové úrovni, kterou potřebujete. Po registraci doporučujeme nastavit také bankovní účty, dobírky a zpětnou logistiku.

TIP: Než začnete posílat zásilky, podívejte se na ceníky jednotlivých zemí. Najdete v nich kromě cen i parametry zásilek, které musí zásilky splňovat.

2. Napojte e-shop (volitelné)

Zásilky můžete zadávat ručně jednu po druhé, nebo hromadně pomocí CSV importu, ale nejlepší variantou je přímé propojení e-shopu s naším systémem. Napojte se třeba přes Balíkobot, Fox Deli, TouchStore, Chameleoon. Používáte rozšířený plugin WooCommerce? Doporučujeme doplněk Pošta bez hranic.

 

TIP: Máte vlastní vývoj nebo řešení na míru? V naší API dokumentaci se dozvíte vše podstatné pro přímé propojení Vašeho e-shopu s Poštou bez hranic. Pokud potřebujete technickou podporu pří napojení napište na info@postabezhranic.cz

3. Nahrajte zásilky do systému

Pokud jste v předchozím kroku napojili e-shop přes API nebo jiné služby, máte hotovo. Pokud zásilky nahráváte „ručně“, připravte si CSV soubor nebo vyplňte informace o zásilkách a adresátech. Posíláte zásilky často na stejné adresy? Můžete si vytvořit adresář stálých zákazníků.

 

Máte hotovo? Vytiskněte si štítky, na výběr máte několik formátů.

TIP: Jste pokročilí uživatelé? Můžete tisknout štítky cílových dopravců. Pro aktivaci funkce napište na obchod@postabezhranic.cz

4. Podejte zásilky

Když už máte na zásilkách nalepené štítky, je na čase předat nám zásilky do přepravy. Na výběr máte 3 možnosti. 

  • Balíky nám předáte osobně na depu v Praze nebo Zlíně
  • Balíky zabalíte do jedné velké krabice a tu pošlete na zlínské depo. Adresa je Rybníky IV 738, 760 01 Zlín. Na konsolidovaný balík napište Vaše klientské číslo a počet zásilek v něm. Konsolidovanou zásilku pošlete jakýmkoliv dopravcem. Zásilku na depu rozbalíme a balíky roztřídíme na požadované státy. 
  • Pokud pro nás máte zásilky každý den, můžete si objednat pravidelný svoz zásilek. Pro kalkuaci ceny svoz nám napište na obchod@postabezhranic.cz

TIP: Chcete podávat zásilky hromadně, ale nemáte přímé napojení? Můžete je nahrát CSV souborem podat všechny najednou.

5. Sledujte zásilky na jejich cestě

Protože je důležité mít přehled o zásilkách a jejich stavu, máte k dispozici klientské rozhraní, ve kterém můžete se zásilkami pracovat a kde jsou uložené všechny podstatné informace. 

TIP: Vyřešíme i zásilky směrem zpět. Nepřevzaté zásilky vám dovezeme zpět. Pro reklamované zásilky a „vratky“ nabízíme adresy v jednotlivých zemích. Podívejte se na ceník zpětné logistiky.

Jsme tu pro Vás.

Víme, že především na začátku je otázek mnoho. Proto je tu pro Vás zákaznická podpora, IT i obchodní oddělení, aby Vám vždy pomohli. Přejít na kontakt.