Přihlášení

Možnost vyzvednutí zpětných zásilek na všech depech Pošty bez hranic

Je Vaše firma z okolí Prahy nebo Českého Těšína? Pokud ano, přinášíme Vám dobré zprávy. Nově máte možnost vyzvednout zpětné zásilky mimo centrálního depa ve Zlíně, také na našem depu v Praze nebo v polském Těšíně. Doposud tato depa sloužila pouze pro podání zásilek.

Provozní doba našich dep

Pouze v centrálním depu lze zásilky vyzvedávat i předávat kdykoliv v provozní době. V ostatních depech je vyhrazeno časové okno v průběhu provozní doby, kdy je zásilky možno vyzvedávat a kdy předávat. Aktuální informace najdete vždy na webu v sekci kontakt.

Centrální depo Zlín

Rybníky IV 738
760 01 Zlín
Česká republika

Depo Praha

U Dálnice 1391
253 01 Hostivice
Česká republika

Depo Těšín (PL)

Stawowa 91
43-400 Cieszyn
Polsko

Jak nastavit zasílání zásilek na konkrétní depo?

Abyste si zpětné zásilky mohli nově vyzvednout na jednom z našich dep, musíte vybrat konkrétní depo v klientském účtu v sekci Nastavení účtu – Zpětná logistika. Zde si vyberete depo, na které vám budeme svážet k vyzvednutí zpětné zásilky. O tom, že jsou zásilky připraveny k odběru na zlínském, těšínském i pražském depu Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu. Seznam zpětných zásilek, které jsou uloženy na depu najdete v Přehledu zpětných zásilek v klientském účtu. V případě, že nebudete chtít zásilky vyzvedávat osobně, můžete si je jako doposud nechávat konsolidovaně (v jednom větším balení) zasílat na adresu vašeho skladu nebo provozovny. Toto nastavení můžete kdykoliv upravit podle vašich potřeb v Klientském účtu.

Jak dlouho budou zásilky uloženy na depu?

Zpětné zásilky budou na depu uloženy po dobu 7 dní, do této doby je nutno je vyzvednout. Nevyzvednuté zpětné zásilky budou následně svezeny zpět do centrálního depa ve Zlíně.

Upozorňujeme, že osobní vyzvednutí není určeno pro koncového zákazníka, ale slouží pouze pro klienty Pošty bez hranic.