zásilky posíláme fyzicky i datově

Jak fungujeme?

Jsme logistický partner pro e-shopy i firmy. Propojíme vás na více než 30 evropských dopravců. Z našeho centrálního depa putují zásilky do celé Evropské unie, kde je předáme lokálním dopravcům a ti zajistí doručení na adresátovi. A to vše už od druhého dne od podání zásilky.  

Cesta zásilky krok za krokem

Cesta zásilky z vašeho skladu k adresátovi vede vždy přes naše centrální depo, odtud ji pak převážíme k jednotlivým přepravcům za hranice a ti ji pak doručují do rukou adresáta nebo do výdejního boxu. Po celu dobu doručování poskytujeme vám i adresátovi tracking zásilky.

tohle musíte udělat vy
o zbytek už se postaráme my
1
2
3
4
5
6

Data o zásilce

Pošlete nám data o zásilce zadáním do klientského účtu nebo přes API napojení.

Štítek

Ná zásilku umístěte štítek Pošty bez hranic nebo přímo štítek cílového přepravce.

Podání zásilky

Zásilky nám můžete předat na jednom z našich dep, poslat konsolidovaně nebo je můžeme svézt.

Zpracování na depu

Všechny zásilky na depu zvážíme, opatříme cílovými štítky a roztřídíme do jednotlivých směrů.

Line haul

Zásilky naložíme a rozvezeme do cílových států a předáme dopravci, který zásilku doručí.

Doručení

Adresátovi je doručována zásilka lokálním přepravcem, tak jak je zvyklý.

Posílejte zásilky do celé EU s jedním logistickým partnerem

S Poštou bez hranic získáte okamžité napojení na dopravce z celé Evropské unie. Propojíme Vás fyzicky i datově.

0
států
+ 0
dopravců
+ 50 tis.
výdejních míst

Zaregistrujte se a posílejte hned

  1. Zaregistrujte se do našeho klientského účtu a vytvořte si firemní profil.
  2. Pozvěte všechny uživatele a začněte posílat ještě dnes.
  3. Aktuální ceny za zaslání i zpětnou logistiku najdete vždy na webu. 

Vše na jednom místě v klientském účtu

V klientském účtu Pošty bez hranic budete mít nejen dokonalý přehled o vašich zásilkách. Můžete spravovat celou svou logistiku z jednoho místa.

Přehled zásilek

Všechny zásilky včetně zpětných máte na jednom místě a můžete sledovat stav jejich doručování.

Editace zásilek

Zásilky můžete stornovat, opravovat chybná data nebo znovu odesílat nepřevzaté.

Tisk štítků

Můžete tisknout jednotlivě, hromadně na A4 nebo na A6, včetně zpětných štítků.

Nekonečně uživatelů

Můžete dát přístup komukoliv ve firmě a přizpůsobit oprávnění jeho pozici.

Přidání zásilek

Zásilky můžete přidat ručně nebo využít hromadného importu ve formátu CSV nebo XLS.

Zpětná logistika

Máte přehled o všech zpětných zásilkách, které evidujeme na našem depu.

Fakturace

Všechny faktury máte na 1 místě. Přehled vyplacených dobírek bude k dispozici brzy.

Objednání svozu

Pohodlné objednání zpětného svozu přímo z adresy zákazníka již na druhý den.

Integrace e-shopu s Poštou bez hranic

Dáváte přednost automatizaci a chcete přidávat zásilky přímo z e-shopové platformy nebo účetního systému? Pošta bez hranic je integrována v řadě řešení. Stačí si vybrat to vaše.

Napojte si Poštu bez hranic přes API

Máme vlastní API dostupnou všem, díky které můžete integrovat Poštu bez hranic a propojit se s námi datově, ať už máte e-shop, doplněk či aplikaci. Prostřednictvím API napojení můžete zakládat zásilky, tisknout štítky Pošty bez hranic i cílových přepravců vč. zpětných štítků. Získáte od nás také tracking.  

Máte další dotaz k tomu, jak funguje Pošta bez hranic?

Posílat s námi můžete už od jedné zásilky. Zvládneme ale stovky i tisíce zásilek denně. 

Začít posílat s Poštou bez hranic můžete ještě dnes, stačí udělat tyto kroky:

 

  1. Zaregistrujte se do našeho Klientského účtu (je to zdarma, ale musíte mít IČ)
  2. Zadejte zásilky do systému (manuálně, hromadným importem CSV nebo přes API).
  3. Vytiskněte a nalepte štítky na zásilky
  4. Zásilky doručte na naše depo, pošlete na depo nebo si domluvte pravidelný svoz zásilek.
  5. Sledujte zásilky na cestě k adresátům. 
  6. Následně Vám bude vystavena faktura.

Služby Pošty bez hranic jsou určeny firmám a provozovatelům e-shopů, kteří mají své zákazníky nebo odběratele primárně v zahraničí, ale i v České republice. Díky nám lze jednoduše poslat balíky z České republiky do celé EU od jedné po stovky či tisíce zásilek. Podmínkou pro zaslání je IČ. 

Zásilky doručujeme do všech států Evropské unie, včetně České republiky i Slovenska s výjimkou některých ostrovů jako je například Malta, Kypr, Kanárské ostrovy, enklávy Ceuta a Mellila.

 

V každém státě si pak můžete vybrat z několika lokálních či mezinárodních dopravců, kteří adresátovi zásilku doručí. Aktuální přehled najdete v ceníku. 

Doba doručení se odvíjí od toho, do jakého státu zásilka směřuje a kdy je doručena na naše depo. Zásilky, které jsou na naše depo doručeny do 14:00 jsou ještě týž den zpracovány a převáženy do cílových destinací, kde jsou předány dopravcům. Doba doručení na Slovensko, do PolskaRakouska, Německa či Maďarska tak může být stejně rychlá jako vnitrostátní doprava. Zákazník tak může mít svou zásilku už druhý den od jejího objednání. 


Doba doručení se u jednotlivých dopravců liší, informace najdete v ceníku každého státu.  

Faktura za služby je vystavována zpětně na základě zaslaných zásilek. Na jedné faktuře najdete všechny zásilky nezávisle na státu, do kterého byly zásilky odeslány. 

Zajišťujeme také zpětnou logistiku a jsme tak schopni doručit do ČR/SR zásilky, které zahraniční zákaznici chtějí vrátit zpět do e-shopu v zákonné lhůtě i po ní. Nabízíme několik způsobů, jak tyto zásilky dostat zpět. Nejekonomičtější variantou je zpětná adresa, kterou poskytujeme ve vybraných státech, nejnákladnější je svoz zásilky přímo z adresy zákazníka. 

Ano, můžeme Vám zajistit pouze přepravu zásilek, které předáme  přímo dopravci, s nímž máte uzavřenou smlouvu. Pro více informací kontaktujte naše obchodní oddělení.

Tzv. „last mile delivery“ je poslední fázi procesu doručování zboží z distribučního centra nebo z posledního přepravního uzlu k konečnému příjemci, často až do jeho domu nebo firmy.

 

Pošta bez hranic nemá kurýry, kteří by doručovali zboží až ke dveřím zákazníků. Tento proces zajišťují dopravci jako je UPS, Polská Pošta, FAN Courier atd.. My jim Vaše zásilky přivezeme a oni už se postarají o zbytek. Zákazníkovi tak balík z České republiky doručí jeho oblíbený lokální kurýr.

Poštu bez hranic provozuje od svého začátku v roce 2010 společnost FROGMAN s.r.o., která je 100% v českých rukách. Přečtěte si více o našem příběhu.

Pošta bez hranic je totiž článkem v logistickém procesu a finální doručení na adresu zajišťuje lokální nebo mezinárodní dopravce, na kterého je zákazník zvyklý a kterého zná.

Zajímá vás něco jiného? Nenašli jste odpověď?

Podívejte se do přehledu nejčastějších dotazů, kde se dozvíte vše o klientském účtu a o tom, jak poslat svou první zásilku.