Dopravci stále zpřísňují svá pravidla pro přijímání dat o zásilkách do svých systémů. Naše vývojové oddělení současně neustále vylepšuje rozhraní klientského účtu, abychom usnadnili propojení našich systémů se systémy našich zákazníků, zautomatizovali proces zadávání zásilek a reflektovali změny ze stran dopravců. I přesto se tento proces neobejde bez chyb, které stojí čas i peníze.
Sepsali jsme pro Vás seznam nejčastějších chyb, díky kterým je jednotlivé zásilky nutno ručně editovat a následně opravovat, aby v pořádku odešly svým příjemcům.
Nejčastější chyby v zadávání zásilek
- chybějící číslo popisné
- špatná kombinace polí Město a County, které je specifické pro Rumunsko
- chybné PSČ (nesouhlasí s adresou)
- chybně zadané telefonní číslo nebo zcela chybějící telefonický kontakt.
- adresa se nenachází ve vybraném státě
- některá pole obsahují více znaků než je maximální limit počtu znaků
API dokumentace
Veškeré specifikace pro zadávání zásilek jsou definovány v API dokumentaci, kde najdete maximální limity počtu znaků, formáty pro zadávání jednotlivých hodnot a další informace, které byste měli implementovat do košíků svých e-shopů, aby zákazníci nechybovali při zadávání svých kontaktních údajů
Od 1. 11. 2022 dojde ke zpoplatnění těchto chybových zásilek, udělejte proto maximum, abyste ušetřili čas i peníze za jejich opravy a Vašim zákazníkům chodily zásilky včas.