Přihlášení

Novinka v klientském účtu – CHYBNÉ zásilky

Jednou z důležitých novinek, která klientům Pošty bez hranic usnadní přehled zásilek, je opravování chybných zásilek přímo z klientského účtu.

Na této funkci jsme dlouho pracovali a byla velmi žádaná. Díky ní budete moci opravit zásilku, která byla na depu Pošty bez hranic označená jako chybná (např. chybějící údaje o zásilce, nepovolená výše dobírky nebo pojištění, chybné nebo nezadané county u zásilek do Rumunska).

Tato funkce postupně nahradí současný proces opravování, kdy jsme zasílali formuláře pro opravu na e-mail.

Připravili jsme si pro Vás vysvětlující video, díky kterému jednoduše pochopíte postup, jakým zásilky opravit. 

Časté dotazy k nové funkci

Kde chybné zásilky uvidím?
V sekci „Přehled zásilek“ v klientském účtu.

V jakých případech může zásilka skončit v záložce chybné? 

  • Zásilky, u kterých chybí povinné údaje. Např. údaje v adrese nebo kontaktní informace adresáta.
  • Zásilky, které mají data špatně vyplněná, např. příliš krátké nebo dlouhé PSČ.
  • Zásilky, které překračují maximální hmotnost, výši dobírky nebo maximální hodnotu pojištění.

V jaký moment se zásilka objeví mezi chybnými?
Jakmile k nám zásilka přijde na depo a je zvážena. Tedy ve stejný den, kdy zásilku podáte na depu.

Jak můžu chybnou zásilku opravit?
V sekci Přehled zásilek v klientském účtu najdete nově záložku „Chybné„. Cíleně je umístěna mezi karty „Vytisknuté [zásilky]“ a „Odeslané„, protože právě v momentu mezi vytisknutím štítku a odesláním (zvážením bez chyby) se zásilka může objevit v záložce chybné.

Bude tato zásilka opožděna?
Záleží na rychlosti opravy a odjezdech aut na konkrétní směry. Nicméně čím rychleji zásilku opravíte, tím se zvyšuje šance na její odeslání ještě v ten den (bez zdržení).

Ohledně dotazů k této nové funkci se můžete obracet na info@postabezhranic.cz.

Tým Pošty bez hranic