Přihlášení

Spouštíme novou funkci: Automatizace přesměrování nadrozměrných zásilek 

Nejenže měříme a vážíme balíky za Vás, od června 2023 pro vás nově spustíme funkci automatizace přesměrování nadrozměrných zásilek. Tato funkce zrychlí odesílání zásilek a zjednoduší Vám práci a také omezí zdlouhavé schvalování výměny přepravce. 

Hlídáme za vás, aby zásilka nepřekročila limity nadrozměrné zásilky a nebyla zamítnuta přepravcem a vrácena zpět a vy jste zbytečně nepřišli o peníze a neztratili zákazníka. Jak to funguje?

Jak je to s nadrozměrnými zásilkami?

Ve chvíli kdy zásilka dorazí na naše centrální depo, je zvážena a změřena. Pokud zjistíme, že některý z rozměrů překračuje stanovené limity, informujeme klienta prostřednictvím e-mailu. Taková zásilka je pak vytříděna a uložena na depu, dokud není klientem schválena výměna přepravce za takového, který je zásilku schopen doručit.

Jak zjistit, že rozměry zásilky přesáhly stanovené parametry přepravce? 

V případě, že je identifikována nezpracovatelná zásilka, je odeslán e-mail klientovi a zásilka je současně přesunta v klientském účtu do záložky Čeká na schválení v přehledu zásilek. Dokud nedojde ke změně přepravce, je o nutnosti změny klient informován pravidelně e-mailem v souhrnu nezpracovatelných zásilek. 

Jak změnit přepravce? 

Díky naší nové funkci může změnu přepravce provést sám klient a není třeba kontaktovat naši zákaznickou linku. Klient je automaticky vyzván ke změně přepravce, kterou je potřeba provést v klientském účtu. Na výběr vždy dostane z těch přepravců, jejichž limity zásilka splňuje.

Co se stane, pokud nebude zásilka splňovat limity žádného přepravce? 

V takovém případě má klient možnost odeslat žádost o zákazkovou přepravu této zásilky. Zákaznická linka pak na základě této žádosti poptá možnosti přepravy u externích dopravců, kteří nejsou implementováni mezi našimi dopravci. Konkrétní nabídka je pak zaslána e-mailem klientovi k odsouhlasení.    

Lze zásilku stornovat?

V případě, že klientovi nebude vyhovovat ani jeden dopravce, zásilku je možno stornovat a my ji pak společně s ostatními zpětnými zásilkami vrátíme klientovi. Pokud nebude provedena změna přepravce do 7 dnů, zásilku automaticky stornujeme a bude zařazena mezi zpětné zásilky.

Jaká cena za zásilku bude účtována?

Cena za doručení zásilky bude vždy účtována podle toho dopravce, který zásilku bude doručovat. Nemá-li klient individuální ceny, bude účtována cena dle ceníku uvedeném na www.postabezhranic.cz/cenik. Vzhledem k tomu, že zásilka neprojde standardním procesem zpracování, bude za ni účtován příplatek 10 Kč.  

Kde najdu parametry všech zásilek?

Parametry zásilek jednotlivých dopravců najdete v ceníku každého státu. Tuto sekci jsme zpřehlednili a pravidelně ji aktualizujeme na základě informací, které nám poskytují jednotliví dopravci. 

Jak je to s vícekusovými zásilkami?

V případě, že posíláte vícekusovou zásilku nesmí žádná z jejích součástí přesáhnout rozměr nadrozměrné zásilky (případně XXL zásilky) a nesmí se jednat o atypickou zásilku. V takovém případě je zásilky nutno poslat samostatně. Pokud dojde k překročení stanovených rozměrových parametrů zásilky, nebude možno celou vícekusovou zásilku zpracovat a bude následně vrácena zpět klientovi.

Věříme, že tuto novou funkci oceníte. Pokud máte dotaz či potřebujete další informace ohledně této či jiné funkce, kontaktujte naši zákaznickou linku.